Monday, October 17, 2011

SEd!h C!k!t + Suka + HapPy

Assalamualaikum........
Jarang sekali aku update blog neyy.......
Aku update bl0g nie time aku rase peristiwa tue penting and menggembirakan aku jewp.......
Berita sedih aku tue, aku dah break dengan balak aku........
hahahahahah.........
Aku malas laa nak serabut dengan pakwe buat mase sekarang......
Aku yang buat keputusan break s0 aku harus kuatkan pendirian.......
Hihihihihi........
Aku nak f0kus dengan pembelajaran aku sekarang.......
Aku dah hujung sem.......
Aku ken a banyak f0kus......
kalau aku ada pakwe dah tentu kepala aku serabut fikirkan tentang die..........
Aishhhhhh!!!!!!!!
Apep0wn keputusan aku sekarang ianye terbaek untuk kemudian hari.......
Andai j0d0h aku dengan die putus kew ape kew j0d0h tetap ade......
Kalau dah tak ade j0d0h kapel selama maner p0wn tetap tak akan bersatu..........
Muahahahahaha............
BERITA GEMBIRA
Aku dah dapat result praktikal aku last week......
Syukur ALhamdulillah.......
Result aku tue menggemberikan sangat2.........
Perghhhh memang aku tak percaye laa.........
Ape p0wn aku rase semangat lagi untuk belajar.........
aku dapat "CEMERLANG"......
Asal yea memang tak percaye tapi semua tue atas usaha aku,semangat dari ayah n mak teh aku........
Tak lupa jugak neyy semua dari lecture aku......
Thanx kepada lecture yang temuduga aku untuk memberi markah LI........
Walaupun 1 jawapan aku tak dapat jawab tapi puan still memberi markah pada aku.........
Thanx jugak kepada k0lej matrikulasi teknikal pahang,jengka yang memberi aku untuk membuat latihan praktikal di sana.......
Than sekali lagi kepada b0s dan pen0l0ng b0s di k0lej tersebut kerana turut menyumbangkan markah kepada aku.............
Aku bahagia sangat2..........
Bahagia bile dapat berita result aku macam tueeeeeeee.............
H0pe aku dapat habiskan dipl0ma dengan izin ALLAH........
Dan berharap habis dipl0ma aku dapat sambung ke seterusnye........
Amin............
Bubye kawan2 tersayang dan tercinta dan pembaca bl0g aku yang tersayang dan semua 0rang yang baca bl0g aku............
D0akan kejayaan aku............
:D

No comments:

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner