Tuesday, November 8, 2011

FinaL ExAm

HAi k0wang semua......
Biler cakap pasal final exam serius gementar giler......
14/11/2011 nie exam dah start.....
Study belum lagi....
Aishhh gawat betul ahhh.....
H0pe p0inter dgn HPNM tak turun sem nie..
Sem nie menentukan P0inter dgn HPNM sem depan semakin meningkat untuk masuk U......
Biler fikir rase macam nak sambung rase macam malas nak sambung......
Biler difikir taraf hidup sekarang semakin tinggi hasrat hati nak sambung lagi ke Degree.....
InsyaAllah.......
Paper Final Exam Start ~
14/11/2011--->Java Programming 1---> 8.00 a.m - 10.00 a.m
15/11/2011--->Human Computer Interaction----> 2.00 p.m - 4.00 p.m
16/11/2011--->Database System---> 2.00 p.m - 4.00 p.m
24/11/2011--->Computer Netw0rk---> 8.00 a.m - 10.00 a.m
Subject yang paling gementar sekali Java Programming 1.......
Sebab subject nie memang c0ding.......
So coding bukan bidang aku....
PB subject neyy aku tak taw lagi.....
Bukan tak tahu tapi lect tak ekluarkan lagi.......
Java Programming 1 neyy aku score dapat 'C' jewp.......
Tak berani nak target lebih sebab aku tak minat subject nie........!
Human Computer Interaction memang berminat.....
Sebab lect p0wn memang best.......
Dapat lect yang memahami student........
Sayang Cik Dayah yang ajar HCI nie......
PB aku untuk subject nie tak tinggi sangat.....
Cuma 74/100 jewp......
Kalau nak score 'A' untuk subject boleh jewp tapi kena banyak usaha cikit......
Subject nie aku target 'A' la sebab subject nie tak susah mane cuma kena banyak menghafal ape yang pening.....
Database System neyy subject yang okey jugak cuma pening kepala sikit nak belajarnye.......
Banyak sangat benda yang nak kena ingatt........
Lect subject nie p0wn 0keyh........
Cuma diakhir kelas lect garang cikit sebab student malas.......
Kikikiki........
Subject nie aku target 'B' jewp la sebab tak pergi jumpa lect lagi teng0k PB........
Computer Netw0rk subject nie tak suka sangat.......
Sebab semuanye teori........
Memeningkan kepala nak ingat semua tue.......
Subject nie target 'B' sebab banyak mase lagi untuk fokus pada paper nie.......

Sekarang mase untuk aku study Java tue.......
Walaupun tak suka aku kena pakse jugak........
Sebab tak boleh nak elak dah.........
Kikikiki.........
Hope kepada yang mengenali aku baek dalam Fb,Blog and yang mengenali aku di luar .......
Doakan untuk final exam aku.......
Aku cuba yang terbaekkkk.............
L0ve Exam......
Nanti 22/12/2011 mase untuk masuk p0li semula.......
Mase tue hidup aku ,akan aku ubah segalanye.........
Dunia lihat aku pada mase akan datang.......
Aku akan buat yang terbaek untuk jadi baek.......
Maafkan aku kalau aku ada terkasar bahase dengan sesiapa.......
Maafkan aku kalau aku ada menyakiti hati sesiapa......
Aku hanye insan biase yang tak lari dari membuat kesilapan............
Akan aku ubah cara hidupku suatu hari nanti.........
2012 c0ming s0on............




1 comment:

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner