Thursday, April 28, 2011

H0L!d@y ! !

Perghhh neyy p0wn aku nakall jugak . Aku pergi Kg. Damak . Mandi sungai best giler . Aku dengan member aku faredd , in0 dengan Katty  . Tyme neyy aku dari p0li dengan fared datang kew Damak . Tak balik mingu tue  semata nak pergi mandi sungai . Hahahahha . Nak h0liday sangat . Tyme neyy aku kena ayat2 dengan Lie . Hux5 . Nasib ahh aku neyy tak mudah jatuh hati kat 0rang . Huh ! Kalau tak kecewa giler ahh . Es0kyea kita0rang memang dah nak pergi mandi . Lie pagi2 lagi dah bla weyy . Aku dah agak mesti die kapel dengan katty . Hux5 . Tapi aku tak kisah p0wn 0rang nak kat member aku uhh . Layann jewp . Hux5 . Tak lame lepass uh ade Lie bawak katty datang sekali . Huh !! . Panass jugak hati tiba2 jewps Lie datang bawak katty . Bukan l0rhh aku ade hati kew apew . Tapi aku tanye Lie die cakap kawan jewp . 0rang laki . Aku tak kisah die kapel tapi bagitaw ahh . Bukan aku nak kat k0 p0wn . Hix5 . Tyme neyy in0 kapel dengna Pak Abu . Hahahaha . Di0rang semua kapel aku dengan faredd jewp tak ade kapell . Waktu nak pergi mandi dah neyy . Aku naek m0t0 dengan faredd . Katty dengan Lie . Ino dengan Pak Abu . Shaari dengan Sapew entah name die tak ingat dah . Hahahaha . Jalan nak pergi lata uhh memang mencabar giler ahh . Aku dengan faredd dah ahh dua2 gem0k . Hahahahah . Kita0rang naek m0t0 baru pak abu . Kih5 .  Waktu nak 0ndway pergi !
Muka tak sab0r g mandi !!

Neyy p0wn same . Mcm ape entah ! ! hux5 .

Kat sungai dah weyy .!

In0 dengan faredd . Hux5 .!

Mandi dah 2 0rang budax neyy . Best oooo.oo...!

Aishh...kayu 2 nk wat palang .C0z ak hmpir lemass....Baek shaari neyy !

Tyme neyy baru lepass lemas . Shaari nak gmb0r ngn aku . Tp ak xnk . S0wie erkk ! ^_^

Teng0k bet0i2 pic neyy . Ad 0rg prhtikan ak . Hahahah . Syg ak l0rhh tue . :P

Dah tukar baju c0z . Baju ketat sgt .
Ahahahah . Seksi bhye nty !


Best giler g tempat neyy weyy . Neyy l0rhh kali pertama aku g mandi dengan kawan2 aku ase . Biase dengan family ajewp . Memang ser0n0k giler ahh  aku cakap . Hhahaahha . Ape p0wn banyak kenangan l0rhh kawan dengan budak2 kat sini . Lie aku mintak maaf erkkk . Aku bukan tak nak tegur k0 tyme mandi uhh .Tapi aku tak ade mo0d ajewp . Hahahaha . Jelusss kew aku teng0k katy ngn lie ??? Hahahahah . Bukan jeluss tapi rase macam ditikam ajewp dari belakang . Walaup0wn aku dengan Lie juz frenzs tapi terasa ahhh kawan aku dirampas 0lehh member sendiri . Tak kisah p0wn k0 nak kapel maen2 dengan sapew . C0z aku taw awex k0 sebenar sapew Lie . K0 p0wn dah st0ry kat aku kan ?? And k0 p0wn taw sapew bf aku sebenaryea . Tapi sekarang dah l0stt c0ntact sejak k0 tunang raye haji dulu . Ape p0wn memang best kawan dengan k0 Lie . Ambik berat giler tentang aku mamat neyy . Law tak ade awex dah lame aku terima sebagai pakwe aku . Hhahahaha . Tak keje 0r tak ade harte aku tak kisah p0wn . Lie jangan lupe member erkkk . Aku ade gamb0r Lie . Lie neyy dah tua tapi perangai macam budak2 . Kaki perempuan die neyy . Hahahaha . Kawan aku ajewp kena tipu dengan Lie . Baru ajewp Lie mintak kapel ter0sss terima . Aku neyy Lie dah ayat beribu kali dah . Nasib l0rhhh aty aku neyy still sygs kat pakwe aku uhh . Hix5 . Waktu mandi uhh aku pakai seluat tart . Lie marah giler pakai gitu . Die cakap tak sen0n0h . Aku buat tak tahu ajewp . Hux5 . Degilll aku neyy .! Lie neyy macam abang aku ajewp . Huhuhuhuhu . Ser0n0k kawan dengan k0rang semua . Maner yang tersangkut dengan geng di0rang neyy jage2 erkkkk . Aku rase di0rang semua neyyyy playb0yy . Hati2 semua 0k . Hhuhuhuhuhuh .
Neyy l0rh Lie .!

Hensem tapi aku tak suka 0rang hensem . C0z aku taw 0rang hensem k0mpem playb0yy . Hahahahahha . 


1 comment:

raito fayed said...

bengongg .hahahaaaaaa

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner