Thursday, April 21, 2011

Breakfast ! !

Perggghhhh breakfast pagi tadi macam ape erk ? ?
Hahahahahah .
Bukan nak cakap apew kat sini .
Aku breakfast tadi macam aku lunch pl0k annn .
Aku makan Ayam G0reng + Mil0 suam ajewp .


Aku agak dalam RM3.00 l0rhhhh .
Ik0wt kiraan aku Ayam = RM2.00 + Mil0 suam = RM1.00 . 
Huhuhuhuhuh . 
Tapi laen pl0k jadi yea bila aku nak bay0rr weyy .
Aku breakfast macam Lunch pl0k ase yea . 
C0z harge melampau giler mahal . 
RM4.00 weyy . 
Laen l0rhh kal0 aku makan nasi kew apew ann .
Aku makan ayam jewp l0rhh . 
Ayam mahal sangatt k0wt sekarang neyy . 
Memang mahal giler kedai uhh . 
Nanti aku nak try minum Mil0 jewp teng0k bpew harge kena . 
Hahahaha . 
Aku rase memang sah kena RM2.00 .
Hux5..............
Sab0r jewp l0rhhh dengan kedai uhhh .
Ambik lebih2 pl0kkkk . 
Ayam kal0 besar lengan aku tak pew jugak nak jual mahal2 .
Ayam sebesar lengan budak baru lahir jewp . 
Apew p0wn aku bay0r jewp l0rhh .
Apew p0wn m0ga di murahkan rezeki mak cik kedai erkkk .
Jangan jual mahal sangatt aw . 
:D

No comments:

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner