Friday, April 29, 2011

Kenapew aku :(

Ermmmmmm .
Aku tak taw ahh kenapew tiba2 ase sebak + sedih + nak nangis ari neyy .
Aku tak taw kenapew tiba2 ajewp perasaan uhh timbul .
Aku ase aku dah jauh dengan ALLAH .
Tiba2 muncul perasaan uhh . 
Maybe ALLAH nak duga aku k0wtt .
Aku sedih l0rhh k0wang .
Air mata aku neyyy kuar macam aku wat salah besar ajewp kan .
Apew p0wn aku sayang semua eaaa .
Aku ase nak nangiss sangat ari neyy .
Maybe aku dah wat salah besar dalam hidup aku k0wttt .
Aku tak mampu nak lari dari semua neyy .
Ya ALLAH t0l0ng hamba mu ini .
Ya ALLAH tunjukkan aku jalan yang lurus .
Sesungguhnye aku hambu mu yang selalu melakukan dosa .
Ya ALLAH tabahkan hatiku untuk menempuh segala dugaan yang kau berikan .
Permudahkan segala urusan aku dalam ape jua bidang yang aku ceburi .
Ya ALLAH jauhi lahh aku dari segala perbuatan mungkar .
Ya ALLAH beri lah aku petunjuk .
Ya ALLAH jauhkan aku dari segala bencana . 
Ya ALLAH tenangkan lahh hati aku sepetimana hati seorang budak yang baru dilahirkan .
Ya ALLAH jauhkan aku dari mendekati perkara  yang tidak berfaedah .

AMIN !!!


1 comment:

rie said...

kadang2 , jalan lurus & petunjuk tu suda pun d depan mate . tapy kite saje buat2 x nampak or mengelak ..... sebab yang benar & baek tu susah nak buat ! yg bengkok tu la yg seronok :)

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner