Tuesday, April 12, 2011

Al-Fatihah



Ermmm . Semalam aku ingat nak tid0 bangun lewatt . C0z semalam aku cuti . Tapi laen pl0k jadi nye . Semalam aku dapat panggilan call dari al0ng . Mula2 aku tak angkat . C0z mengant0k giler mate aku . Aku malas betul . Aku teng0k name al0ng yang call . Aku buat tak tahu jewp dulu . Pastue dapat lagi panggilan . Aku p0wn angkat . Aku tanye kenapa ?? Die cakap j0m pergi lipis teng0k p0k De nazak . Aku p0wn cakap 0keyyy aku tanye ayah dulu . C0z aku malass sangat nak bangun . Aku rase bazir jewp mase tid0 aku . Aku kejut kan ayah aku dari tid0 . Ayah aku teruss bangun . Pergi cuci muka ape semua . Pergi bukak pintu pagar and start enjin kete . Aku call al0ng tanye sapew lagi yang nak pergi . Lepas tue al0ng cakap ramai nak pergi . M0k De dengan abang amir dh pergi naek m0t0r . Aku p0wn bergegas salin sluar tid0 . C0z rase macam nak pergi sangat pl0k . Sampai kat rumah atas . Ramai pl0k yang nak pergi . Aku drive kete ayah aku dan ayah aku drive kete P0k De . Yang naek kete aku pergi dulu . C0z memang nak pergi cepat takut tak sempat . Aku drive kete macam lame sangat jewp nak pergi  lipis tue . Rase macam nak pergi KL jewp lame yea . Setengah jam lepass tue aku p0wn sampai kt h0spital . Keluar pintu kete dapat call dari abang amir P0k De dah tak ade . Huh !! Bergegas aku lari . Sampai2 kat situ memang betul p0k de dah kembali ke rahmatullah . Waktu sampai nurse tengah membalut p0k de dengan kain putih . Sampai sebuah kete lagi . Sampai kt tempat arwah semua menangis . Bising dengan tangisan sajewp . Pak cik2 yang kat area katil p0k de semua cakap sabar jew l0rh . Die pergi dengan tenang jewp . Tak ade menyusahkan siapa2 . Aku tak sangka c0z semalam p0k de cakap die dah nak balik rumah . Die cakap die dah b0lehh keluar wad . Kita0rg semua ingat macam tue . Rupanye die nak balik kew laen . Sehari sebel0m die meninggal die tak bagi anak2 die menjaga die kat wad . Sebab die cakap es0k abah dah keluar . Suruh mak jemp0t abah jewp es0k . Malam tue Pak cik sebelah katil arwah cakap . Arwah bercerita macam2 . Arwah cakap suke makan ikan patin gulai temp0yak . Arwah cakap nak balik raub nak teng0k kamgpung halaman . Arwah cakap es0k saya boleh keluar dah . Saya nak balik raub teng0k kampung . Arwah tak dapat tidur malam tue . Arwah duduk dalam keadaan gelisah jewp . Bangun turun katil memang keadaan gelisah sangatt . Pak cik kar situ ingatt die gelisah dan tak sabar nak balik sangatt dah . Pagi tue arwah nak ke tandas . Arwah pergi tandas . Jalan biase sajewp . Balik dari tandas tue arwah sesak nafas . Pak cik sebelah panggil nurse . Tyme neyy memang tak ade ahli keluarga yang berada kat arwah . Lepas dari sesak nafas nurse datang check nadi . Memang dah hampir2 nadi arwah . Tak lame dari tue arwah hembus nafas terakhir . Kami semua terkilan sebab kami semua tak ade disamping arwah untuk melihat saat terakhir arwah . Semoga rohnye ditempatkan  bersama orang2 yang beriman . Al-Fatihah .

No comments:

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner