Friday, April 8, 2011

Heset b0d0 !

Huh ! ! Panas aty bt0i ahh dengan heset aku neyy . Aku guna tak sampai setahun p0wn ag . B0l0k bet0i ! Menyakitkan aty aku bt0i ahh . Law nak baiki murah tak pew jugakk . Tadi tanye kedai rm100 lbh weyy . Heset b0d0 k0 ingat aku anak 0rang kaye kew ha ?? R0sak kal0 cikit2 tak pew jugak . Aishhhh !! Memang menyakitkan hati l0rh . Langsung tak b0leh nak teng0k c0ntact number dan s0 0n . Hahahahha . Tadi aku guna heset murah aku tue . Semua c0ntact number memang dalam ph0ne r0sak tue l0rhh . Memang aku tak dapat c0ntact dengan capew2 erkk . Kecuali number yang aku ingat jewp . Pening pale aku fikir asal nak baiki heset neyy . Menyakitkan jiwa bet0i ahh . Nak cari celah mane duit aku tak taw ahh . Tadi ada 0rang call aku . Aku angkat jewp l0rhh . N0 uhh 013-............ . Aku ingat member aku kat kerat0ng . C0z 0wang call uhh langsung tak bagi salam . Aku neyy bile cakap tep0n dengan number yang tak save memang ganas cikit ahh . Aku tanye sapew neyy . Die cakap En. Fairuz . Perghhhhhhh !! Aku dah nak tergelak and cuakk dah waktu tue . Malu giler rase biler aku taw die b0s aku . Hhehehhehe . Biler die sebut name die uhh b0leh pl0k die gelak2 . K0ya jugak b0s aku neyy seben0ryea . Kih5 . S0wie b0s erkkkk . Rupanye die c0l juz nak tanye kita0rg kt maner . Maybe die ingat kita0wg p0nteng k0wt  c0z tue c0ll . Aku cakap l0rhhh kita0wg kt pejabat cikgu t0l0ng wat keje . Die cakap 0k tak pew l0rhh kal0 awak ade kerja . Hahahahah . Malu rase nak jumpa die kat 0piss tadi . Muka selamber suda . C0z heset b0d0 aku tue r0sak l0rhhh aku jadi malu dengan b0ss aku .. hahahahahha . Apep0wn k0rang d0a l0rh aku dapat duit cepat nak baiki heset kesanyangan aku erkkk . Law k0rang kaye bagi jewp l0rhh duit kat aku . Hahahahaha . Masuk kat akaun bank aku erkkkk . 060606006060600606 . hahahahahah . Uwerrrkkkkkkkkkkkkkk heset b0d0 . 
b0d0 !
heset gilax !

No comments:

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner