Saturday, April 16, 2011

Best Gilax's SemaLam ! !



Semalam memang best l0rhh . Dari petang duduk sembang2 kat rumah atas  (Rumah arwah ) . Duduk kumpul 1 family . Memang best giler . Semua ade kumpul . Tapi ramai lagi l0rhh yang tak ade . Kalau semua ade memang tak muat l0rhh nak kumpul 1 rumah . Hux5 . Petang uhh sembang2 k0s0ng jewp . Sejak arwah tak ade memang aku tid0 kat rumah atas p0wn . Semalam hari dah maghrib . Semua masuk rumah mandi2 siap untuk s0lat . Yang perempuan b0leh sembahyang semua s0lat . Ade 2 3 0rang yang tak b0leh s0lat . Pak cu imam . Waktu di0rang s0lat aku g0reng kentang untuk makan malam . Siap s0lat semua kumpul baca Yassin pl0k . Siap semua g0reng kentang di0rang p0wn siap bace Yassin . Kentang tak hidang lagi . C0z nak buat nasi g0reng pl0kk . Tiba heset aku bunyi . Pak cu angkat . Pastue ade 0rang panggil aku . Aku g kew depan . Angkat tanye spew pastue b0leh pl0k die letak . Huh ! ! Mlass nak st0ry pasal c0ll uhh . ! Siap nasi g0reng semua aku hidang semua makanan . Mak teh buat air semua . Hidang semua . Kumpul makan . Siap makan semua duduk kat ruang tamu . B0rak2 jewp . Tiba2 ade pl0k salah s0rang dari situ tanye pasall pakwe aku . Aku cakap tak ade pakwe . Pastue yang laen semua cakap jangan percaye teng0k nanti ade l0rhh balik . Hux5 . Di0rang semua tak percaye aku dah break . Aku cakap l0rhh tak nak kapel2 neyy . Serabut jewps . Hix5 . Pastue aku cakap ahh nak kawen dengan 0rang kaye l0rhh nanti senang . Hix5 . Ng0h cakap . Nanti kawen dengan 0rang kaye tak kenal sedare pl0k . Hux5 . Ingat aku macam tue agakyea . KUmpul 1 family memang best giler . Aku rase hidup aku dah cukup bahagia ade family semua . Tak ade pakwe p0wn aki tak kisah . Aku sayang giler family aku . Aku harap family aku tak ade yang gaduh2 sesame sendiri . Dan harap tak ade yang gaduh pasal harte semua . Sem0ga keluarga aku bahagia hingga kew akhir hayat . Sem0ga bahagia keluargaku . ! ! . 

No comments:

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner