Monday, March 19, 2012

BlackBerry Bold 3

Hai kekawan semua.....
Semuamorang ade niat nak guna Blackberry kan.....
Dulu blackberry mahal giler k0wt...
Sekarang rm500-rm600 boleh dapat dah blackberry kan.....
Hehehehehe......
Tapi walaupun harga dah turun masih tak pakai lagi....
Sebab masalah kewangan k0wt...
Hahahaahha...
Biler fikir membazir jewp....
Kalau ramai member guna Blackberry 0keyh jugak.....
Tapi tak ramai pun...
Nak capai sampai 5 orang pun tak sampai member yang guna Blackberry....
Tapi sekarang niat di hati dah teringin nak guna blackberry...
Rase nak BlackBerry tue dah membuak-buak....
HAhahaahha.......
Aku teringin sangat nak guna blackberry BOLD 3.....
Jeng....Jeng...Jeng...Jeng....

Berminat BOLD 3 

Tak tahu bile boleh dapat .

Sekarang ikut trend jewp nak guna sesuatu kan....
Padahal bukan guna sangat pun...
Tapi kalau dah minat semua benda sanggup ..
Yang paasti dapat benda tue...
Henset Xperia pun dah tak terguna....
Malas nak mengecas sebenarnye...
Nak jual kedai phone Xperia sayang....
Sebab rase tak berbal0i kalau jual...
Kita beli harge firsthand...
Kat kedai k0mpem dapat 3/4 jewp daripada harge tue....
So nak dapatkan BB BOLD 3 nie kena berjimat cikit l0l belanja....
HAhahahaha....
Semangat nak sebenarnye....
PAdahal BB CURVE boleh dapat dah tapi nak yang terbaek cikit....
Gegegegege...
berlagak betul....
BB nie same jewp cuma OS dengan MBPS jewp laen yea....
tak tahu sangat pasal BB.....
BAru nak berjinak-jinak.....
BB dengan SAMSUNG mane kekawan rase better erkkk???
NAk tanye pendapat jugak.....
Kekawan yang ade Experience guna BB bagitahu l0l 0keyh.....
Ape pendapat k0rang semua....
:)
0keyh !
Bubye .




3 comments:

Anonymous said...

michael kors factory outlet gwfnrc khtpco michael kors handbags outlet ewpych nuqgir michael kors outlet ysmmkz http://www.thomassabooutlet2013.co.uk
toms outlet online twzpar arzoyw toms shoes sale hgupsv avvnci cheap toms vdyhtj http://www.fashionmichaelkorsoutlet.com

Anonymous said...

Hello. And Bye. Thank you very much.

Anonymous said...

Hello. And Bye. Thank you very much.

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner