Wednesday, May 4, 2011

Sabar !!

Aku sekarang hidup macam ape jewp entah . Aku sendiri p0wn tak taw . Aku rase menyesal . Tapi tak ade guna dah perkara dah berlaku . Ape p0wn sekarang aku menyesal dan aku nak ubah semuanye jadi yang terbaek dalam hidup aku dan mase depan aku . Ape yang terjadi aku ambil iktibar dan buat pengajaran dalam hidup aku . Ape p0wn cabaran dan dugaan lepas neyy aku tempuhi dengan tambah dan sabar . Aku harap lepas neyy hidup aku lebih baek dan tidak akan lalai macam sebelum neyy . Aku harap aku tidak lalai ke jalan yang salah lagi . Walaup0wn aku dah melakukan salah aku tetap harus teruskan hidup . Dan tidak akan mengulangi yea sama sekali . Ape p0wn keputusan aku lepas neyy adalah jalan terbaek dalam hidup aku . Dan setiap kejadian aku terima dan setiap kejadian ada hikmah disebalikyea . M0ga hidup aku menjadi lebih baek dan tidak menjadi aku yang dulu . Aku harap hidup aku tak macam dulu dah . Ya ALLAH jauhkan hidup aku dari segala bencana dan perkara buruk . Ape p0wn dugaannye aku terima dengan hati yang tabah . Ya ALLAH tabahkan hatiku dan diriku untuk menempuh segala dugaan yang engkau berikan . Ap p0wn aku akan jadikan hidup aku yang terbaek . Aku nak belajar bersungguh-sungguh demi mase depan aku . D0akan yang terbaek untuk saya kepada pembaca erkkk . Ape p0wn sem0ga tabah aku lalui hidup ini . AMIN .

2 comments:

nuzurzaradeon said...

Salam kenalan..
yer..
perubahan kearah yang baik juga adalah satu ibadah...
Alhamdulillah..
sama-sama lah kita memperbaiki diri sendiri..

bila blog bercerita said...

sesungguhnye owg2 yg sabar itu tergolong dlm golongan owg2 yg briman... =)

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner