Monday, May 9, 2011

! Kat d0rm !

B0san giler hari ney weyy .
Jadual kelas ade tapi lect xde pl0kkkk .
Hurmmmmm . 
Nak cakap happy x jugak . 
Hhuhuhuhuh .
Aku tid0 ajewp hari neyy .
Sampai sakit kepala aku tid0 ajewp .
Nak wat ape tak taw dah .
Duduk tempat baru macam neyy l0rh gayeyea . 
Hihihihihih .
Ape p0wn azam baru aku kat sini .
Aku memang nak study bt0i2 dah neyy .
Nak f0kuss .
Tak nak dah macam dulu asyik maen2 ajewp .
Hish !!! 
Tak fikir mase depan langsung .
Sekarang aku dah fikir mase depan .
Aku memang nak berusaha bet0i2 kali neyy .
Ape p0wn m0ga ALLAH memberi kejayaan pada aku satu hari nanti .
AMIN . . . .
Petang tadi aku pergi jalan2 .
Maklum l0rh tempat baru ann .
NAK meneng0k kawasan l0rh dikatekan . 
Huhuhhuhuh .
Memang penat giler pusing .
Luas sangat kawasan nye.
Memang best duduk tempat baru .
Cuma b0san tyme x ade kelass l0rhh .
Aku kelass sampai hari rabu ajewp .
Hari khamis b0lehh balik rumah dah .
Huhuhhuhu .
Tapi malass nak balik tiap mingu .
Kasihan ayah aku .
Aku bukan 0rang senang p0wn nak balik tiap minggu .
Hehehehe .
Kal0 ayah aku c0p duit memang tiap minggu aku balik .
Tapi aku malass jugak balik tiap minggu .
Heheheeheh .
(Ayat pening dah kuar l0rhh . Hhuhuhuhuh .)
Nanti aku st0ry l0rhhh erkkk .
Malass dah nak taip weyy .
Hihihihhihih .
Salam semua .
Sem0ga k0rang semua berjaya dalam bidang yang k0rang ceburi .
AMIN . . . . . 

3 comments:

cpahniza said...

gudluck k dear~

SuhaimiKassim@teruna9752 said...

abg teruna dtg follow blog ni...apapun pesanku belajar rajin2 ok..salam persahabatan

Nor @ Suhada said...

0k thanx .....

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner