Thursday, April 7, 2011

P@g! T@d!

Hari neyy aku pergi 0piss lewat . Sebab mak sedare aku nak pergi klinik dulu . Aku p0wn ape lagi suka sangat l0rhh . Hux5 . Boleh aku bangun lewat cikit daripada hari biasa . Ermm . Puk0l 8.30 baru aku gerak pergi klinik dengan mak sedare aku . Sampai klinik nasib baek 0rang tak ade . S0 cepat l0rh cikit pejalanan aku hari neyy . Mak sedare aku dah siap aku ter0ss pergi hantar die kat rumah . Balik hantar tue aku mas0k kat pekan mela lagi . Aku pergi pejabat p0s pl0k . Sebab barang aku 0rder tak sampai2 lagi . Aku bawak tracking number barang aku kat pejabat p0s . Aku tanye akak yang keje kat situe . Ada tak p0s ekpress tracking number LE113934980MY . Akak tue cakap tak ade . Kalau barang p0s laju ade l0rh . Aku senyap jewp l0rhh . Tak lame lepas tue pak cik p0smen sampai . Aku p0wn tersenyum leb0r ahh . Pak cik uh memang kenal aku p0wn . Sampai jewp dekat aku terus sebut full name aku . N0RSUHADA M0HAMAD YUNUS yea ?? Aku p0wn angguk jewp l0rhh . Pak cik tue tanye kenapa . Aku cakap l0rhh nak ambik barang . Aku p0wn tunjuk tracking number kat die . Die cakap sekejap . Die masuk pejabat die bukak bungkusan yang baru sampai tue . Die teruss cari name aku . Die sebut lagi full name aku . Aku dah tersenyum leb0r dah . Hux5Hix5 . Pastue die bagi aku benda neyy . Ermmm .
                                                        Happy GilaxS dapat neyy o0o .

Aku p0wn ucap terima kasih aku beredar teross . Hati bunga2 jewp dapat benda neyy . Rase macam dapat pergi 0verseas jewp . Hux5 . K0rang mesti tahu an ape dalam sampul express ney . Hix5 . Sebenarye benda dalam neyy bagi k0rang semua maybe dah biase . Tapi aku berharga sangat2 c0z aku beli mahal2 taw . Mahal tue tak l0rh sampai 100K p0wn . Tapi berharga ahh jugak bagi aku . Benda dalam neyy ade 3 c0l0r o0oo . C0l0r Pink , Grey and Aqua/Blue . Aku p0wn balik rumah ter0ss bukak . Huhuhuhuhu . Perghhhhhhhh !!! Teng0k barang kat dalam rase macam tak sabar nak pakai . Teng0k c0l0r die memang dah memberangsangkan aku . Kihkihkih . Ney l0rhh barang aku 0rder uhh . 

                                                   GREY,PINK AND BLUE !!!            
Neyy l0rh barang aku beli uhh . Lens jewp . Aku beli 3 pairs . Kihkih . Aku dah cukup bahagia dapat lens neyy . Aku tak0wt tak sampai jewp . Terima kasih Pak cik p0smen , tauke lens . Yeahhhaaaaaaaaaaaa !! Suke bangat !!

No comments:

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner