Wednesday, April 6, 2011

!LmU kHuRaFaT

Hari ney aku nak st0ry tentang ilmu khurafat . Aku tak l0rh pandai sangat dalam bab agame tapi aku taw l0rh jugak apa yang dilarang 0leh ALLAH S.W.T . Dalam hal ini aku bukan nak babitkan sesiapa or waris sesiapa . Aku just nak st0ry jewp tentang ape yang aku taw tentang sese0rang . Kat 1 kampung ada 1 family ney . Family neyy boleh tahan ramai l0rh . Family die ney memang ada ilmu yang mengarut2 macam yang aku nak st0ry ney . Family die pengamal ilmu hitam . Aku p0wn tak0wt bila dapat taw family die macam tue . Aku bukan nak buruk kan siapa2 0k . Just st0ry jewp tentang ape yang aku taw . Dari nenek die sampai kew bapak die memang mengamal ilmu 2 . Family die aku teng0k sembahyang tak tinggal k0wt . Maybe berselindung desabalik uh k0wt . Entah aku p0wn tak faham manusia macam ney . Ilmu yang die pernah buat kat 0rang  . kiranye dalam family die nak kat sese0rang tapi dit0lak .! Die akan buat 0rang men0lak pinangan family die 2 dengan cara mengunakan ilmu yang die ada . Die buat 0rang yang men0lak tue tak kan bertemu j0d0h p0wn dengan sesiapa . Kalau ada 0rang nak kat mangsa tue p0wn . Mangsa ney akan men0lak . Kalau mangsa tue nak kat sese0rang , 0rang tue pl0k tak nak . Kiranye kalau orang nak die tak nak . Kalau die nak 0rang tak nak . Ilmu die neyy dah banyak 0rang kampung tue kena . Kebanyakan 0rang yang men0lak cinta family die . Aku mula2 tak pecaye jugakk benda macam neyy . Tapi aku taw l0rh c0z ramai yang dah bercerita dan dah tahu semuayea .  0rang yang tak ade pegangan agame dan bergantung pada tahy0llllll @ t0y0llll @ syaitan @ iblis .......B0D0H nak mamp0sssssss !!!
Bertaubat l0rhhh weyyy . 
Aku tak kisah p0wn tapi aku kasihan jewp kat 0rang yang terkena uhh . 
Fikir l0rhh cikit dah bukan j0d0h k0 . 
S0 !!!!!!
Jangan l0rhhh nak aniaya hidup 0rang . 
Aku kasihan pada 0rang yang terkena . 
Pada yang jadi mangse keadaan jangan maafkan 0rang neyy . 
C0z terlalu melampau !
M0ga 0rang neyy ketemu jalan lurus sebel0m die mamp0s !
Hahahahha !

No comments:

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner