Thursday, November 10, 2011

PreSentat!0n HCi

Malam bersamaan 10/11/2011
Semua kelas QIP 4 dengan DIP 5 wajib hadir........
Sebab nak present Mini Projek Human Computer Interaction (HCI)......
Kelam kabut semua menyiapkan Mini projek....
Ape p0wn Mini pr0jek gr0up aku siap dengan jayanye.......
Walaupun time lect datang nak ambik markah video tak keluar.......
Hahahaha
Diberi mase 10 minit untuk menyiapkan video......
Thanx kepada lect Cik Nurul dan Pn Berry......
Present sekejap jewp......
Tapi merayau nye bukan main lagi.....
Semua tempat aku jelajah.......
Hahahaha
Bukan merayau kat pasar malam......
Merayau dalam pejabat JTMK jewp........
Banyak picture yang dapat tadi........
Macam2 ragam dan gaye .......

Bersama L0vely Sister

 Kakak Ku yang Sengall

Macam2 L0rh Sis 2 0rang neyh ! 

Nak Bunuh aku lorh tue !! Huwaaa !

Nor @ Nor (Cik Ada) 

GambaQ tak el0k tapi still cute ! 

Kelas QIP 4  

Atie, Cik Ada , Nisa



BfF G-ah,Nisa, Cik Ada

Adik and Nisa 

G-ah and Cik Ada

Kami Lagi !!!!

Kami Lagi p0wn Lagi....L0ikeeeee !!!

Glam0ur bet0i aku neyy....)rang laen duk bawah aku kat atas....

Picture Mengik0t Ketinggian

Macam gaye ade k0rang neyh......

Ape p0wn presentati0n nie menyer0n0kkan jugakkk.......
Di malam hari kami bermesra.......
Kakakakaka
Macam ape jewp.......
K l0rh weyyy aku nak tid0 d0h ney.....
Muahahahahhaa......
Happy Ending with Presentati0n HCI 
!!!!

No comments:

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner