Saturday, May 21, 2011

Akue L@g! , L@g! Akue

Assalamualaikum .
Kat sini cik ada nak st0ry tentang cik ada l0rh .
Huhuhuhuhuh .
Hari neyy aku pakai selendang beb .
Aku tak taw l0rh nak cakap c0mel kew tak an .
Tapi aku ase aku c0mel pakai Shawl neyy .
Hix5 .
(Aku memang minah perasan !)
Jangan kutuk aku belakang erkkk .
Nak puji b0leh l0rh .
Kih5 .
Sapew lagi nak puji kita  kalau tak kita sendiri .
Aku dulu tak minat p0wn pakai shawl nie .
Teng0k trend remaja sekarang shawl di0rang perghhhhh !
Macam2 care belit2 kat leher 2 .
Aku belit simple ajewp .
Sapew yang pandai pakai shawl 2 mai l0rh k0ngsi cara pemakaian erkkkk .
Tak salah p0wn k0ngsi2 ilmu neyyy .
Huhuhuhuhuh .
Neyyy ah pic aku belajar pakai shawl neyy .
Shawl aku neyy trend lame dah .
Tadi pergi pasar ade lagi trend yang terbaru .
Perghhhhh !
Memang cantik giler ah aku nak cakap .
Tapi aku baru belajar s0 .
Next tyme baru aku beli .
Hheeheheheh .








Hux5 .
Neyy l0rhh pic aku pakai shawl uhh .
Mmemang nampak lagi tembam ah muka aku .
Tapi tak pew l0rh .
Terima hakikat jewp aku neyy memang tembam .
Hahahahah .
Chubby !
Yang penting aku memang minat dah nak pakai shawl neyy .
Sapew2 yang pandai aj0r aku yea .
0rang laen dah b0san pakai shawl aku baru nak berminat pakai shawl .
Hux5 . Hix5 .
Tak apew mencuba ! 
Sekian y0ww .


2 comments:

ayanuts said...

xde la tembam sgt..tp nmpk cnatik2 je :)

Nor @ Suhada said...

hux5......tqq......tp tembam 2 mmg nmpk .....:D

 

(^_*) Kisah HiD0p Ayer . ! ! (^_^). Design By: SkinCorner